Meble-Wójcik pod hasłem Movember

Mamy listopad, czyli miesiąc poświęcony akcji Movember. Będziemy o niej przypominać podczas środowego meczu z ekipą Meble-Wójcik Elbląg.

24 października rozpoczęła się czwarta edycja Movember Polska. Jest to kampania społeczna, poruszająca temat profilaktyki raka jąder i prostaty, której symbolem są wąsy. Do końca listopada na terenie całego kraju realizowane będą bezpłatne badania USG dla mężczyzn. W tym czasie Ambasadorzy PGNiG Superligi zachęcają do badań, a oprócz zapuszczania wąsów, prowadzą zbiórkę przez platformę Way More. Wśród nich jest kapitan Nafciarzy Marcin Wichary, którego zbiórkę możecie wesprzeć na profilu "Mój Wąs, nasz "interes”, do czego mocno zachęcamy.

O akcji będziemy przypominać również podczas najbliższego meczu z Meble-Wójcik Elbląg. Będzie na wesoło, ale również i trochę bardziej poważanie. O 17.30 w holu ORLEN Areny ruszy punkt konsultacyjny Szpitala Św. Trójcy, w którym panowie będą mogli dowiedzieć się więcej na temat badań, jakie należy wykonać.

W 2016 roku, po raz pierwszy w globalnej historii Movember, zostały zorganizowane bezpłatne badania USG dla mężczyzn w całym kraju. Dzięki wsparciu Nationale-Nederlanden, Affidea Polska i Marco udało się przebadać blisko 1300 mężczyzn, wykrywając 16 przypadków nowotworów jąder i niemalże 30 innych schorzeń.
Przypomnijmy, że celem kampanii Movember jest podnoszenie świadomości na temat profilaktyki raka jąder i prostaty. Nowotwory jąder dotyczą przede wszystkim młodych mężczyzn, między 15. a 35. rokiem życia, zaś rak gruczołu krokowego dotyka panów w coraz młodszym wieku – nawet 45-letnich.

ORLEN Wisła Płock – Meble-Wójcik Elbląg – 10. seria PGNiG Superligi, środa 15 listopada, godz. 18.00

23519282 1927217310628068 2033505805151116924 n

Najlepsi

średnia: 4.85
średnia: 4.42
średnia: 4.31

Najskuteczniejsi

64 G / 16 M
Liga Mistrzów: 15 G / 7 M
PGNiG Superliga: 49 G / 9 M
58 G / 17 M
Liga Mistrzów: 26 G / 7 M
PGNiG Superliga: 32 G / 10 M
55 G / 16 M
Liga Mistrzów: 22 G / 7 M
PGNiG Superliga: 33 G / 9 M